Yrittajan.info Adressi Keskustelu Kysely Yhteystiedot

Kysymys Directan "uusille" asiakkaille

Keskustelua Directan toimista

Kysymys Directan "uusille" asiakkaille

ViestiKirjoittaja bordis » 05 Helmi 2010, 09:36

Lueskelin noita Directan tekemiä muutoksia palveluunsa "väärinymmärrysten jälkeen "ja tuli mieleen kysäistä onko kukaan saanut ko.puljusta laskua jossa olisi laskutettu hakuosumista alle 40 euroa kuukaudessa ? Tein taas myös laskua Directan asiakkaille ( anteeksi :roll: ) ja totesin että haettaessa esim. kampaajaa Inarista ruudulle tulee lohjalainen kampaamo joten siinä ei ainakaan ole muutosta tapahtunut. Joo, ja tiedän että se johtuu siitä että toimialueessa on Inari, toivottavasti kaikille asiakkaille on kerrottu myös tällainen hakuosumamaksutapahtuma

Ja sitten vielä otsikon vierestä....Kiitos ylläpidolle, toivottavasti palstan henkilökunta jaksaa jatkaa kaikista "trolleista" huolimatta, niitä näköjään tulee ja menee, kuka muistaa enää esimerkiksi sen yhden nimimerkkiä joka kirjoitteli tänne viime keväänä vai miloin se oli, joku miehen nimi se oli...Olisi kiva katsella porukalla tämä Directa juttu loppuun asti.
bordis
Ahkera kirjoittaja

Re: Kysymys Directan "uusille" asiakkaille

ViestiKirjoittaja hakkapeliitta » 05 Helmi 2010, 11:05

Ei ole tullut alle 40 euron laskua. Directan tyytymätön asiakas toukokuusta 2009 lähtien. Hakuosumat ylittyvät 1-2 haulla parina kuukautena tuon "maagisen rajan yli". Ekoina kuukausina aivan poskettomia hakuja. Huvittavinta on vielä se, että hakujen piikit kohdistuvat siihen aikaan, jolloin yritys ei vielä aktiivisesti toiminut. Ensimmäiset asiakkaat saatiin noin 3 kk yrityksen perustamisen jälkeen kuntasektorilta itse ottamalla yhteyttä.....eli Directan kautta yksityissektorilta ei ole tullut mitään. Nyt on ollut tasasta 350 haun kk-rytmiä....eli yritystäni (kaikki hakusanat yms. poistettu heinäkuussa) on haettu, joka kuukausi nyt noin 4 kuukauden ajan 350-400 haun verran. Eli eivät perustu mihinkään. Pienellä paikkakunnallani ei kukaan hae stabiilisti joka kuukausi saman verran palvelua, varsinkaan kun palvelu ei ole sen laatuinen, että sitä pitäisi koko ajan hakea. Ei yhtään asiakasta Directan kautta ja tuskin tulee. Joka kuukausi tulee ylläpitomaksu 7,93 euroa. Toivottavasti myyjien puhelunauhoitteet ovat oikeasti tallella (tuskinpa). Myyjä meinaan lupasi ettei hakuja ei nyt tule, kun tiedot (hakusanat) poistetaan, mutta tuo ylläpitomaksu pitäisi maksaa. Niinpä niin........
hakkapeliitta
Lukija

ViestiKirjoittaja Taina Seppänen » 07 Helmi 2010, 08:33

bordis kirjoitti:Lueskelin noita Directan tekemiä muutoksia palveluunsa "väärinymmärrysten jälkeen "ja tuli mieleen kysäistä onko kukaan saanut ko.puljusta laskua jossa olisi laskutettu hakuosumista alle 40 euroa kuukaudessa ? Tein taas myös laskua Directan asiakkaille ( anteeksi :roll: ) ja totesin että haettaessa esim. kampaajaa Inarista ruudulle tulee lohjalainen kampaamo joten siinä ei ainakaan ole muutosta tapahtunut. Joo, ja tiedän että se johtuu siitä että toimialueessa on Inari, toivottavasti kaikille asiakkaille on kerrottu myös tällainen hakuosumamaksutapahtuma

Ja sitten vielä otsikon vierestä....Kiitos ylläpidolle, toivottavasti palstan henkilökunta jaksaa jatkaa kaikista "trolleista" huolimatta, niitä näköjään tulee ja menee, kuka muistaa enää esimerkiksi sen yhden nimimerkkiä joka kirjoitteli tänne viime keväänä vai miloin se oli, joku miehen nimi se oli...Olisi kiva katsella porukalla tämä Directa juttu loppuun asti.

Ei ainakaan minulla ole tietoa, että joku olisi saanut jossakin kk:ssa pienemmän laskun kun mitä kulloinenkin kk-maksu on. En usko lainkaan, että noilla hakuosumilla on mitään merkitystä asiakkaan laskun kannalta. Tuttavani yritti päästä D:stä eroon ja kun ei onnistunut poisti kaikki hakusanat, jäi vain yrityksen nimi, joka ei ole mikään tavallinen. Siitä huolimatta, kun hän soitti D:lle ja kysyi, että onko laskua nyt tullut, niin molempina ensimmäisinä kuukausina oli tullut täydet määrät, joten ihan huuhaata koko hakuosumalaskutus.

Niin ja tuosta sivuston pitämisestä, Kaille iso kiitos kun on jaksanut tehdä tätä työtä. Kain puolesta tuli vain niin paha mieli. On totta ettei noille trolleille kannata panna painoarvoa ja ehkä heidän tarkoituksensa on juurikin saada sivusto loppumaan, joten ollaanko ihan kiusallaan mukana. :D
Taina Seppänen
Huijaa.info - Henkilökunta

ViestiKirjoittaja Taina Seppänen » 07 Helmi 2010, 08:45

hakkapeliitta kirjoitti:Ei ole tullut alle 40 euron laskua. Directan tyytymätön asiakas toukokuusta 2009 lähtien. Hakuosumat ylittyvät 1-2 haulla parina kuukautena tuon "maagisen rajan yli". Ekoina kuukausina aivan poskettomia hakuja. Huvittavinta on vielä se, että hakujen piikit kohdistuvat siihen aikaan, jolloin yritys ei vielä aktiivisesti toiminut. Ensimmäiset asiakkaat saatiin noin 3 kk yrityksen perustamisen jälkeen kuntasektorilta itse ottamalla yhteyttä.....eli Directan kautta yksityissektorilta ei ole tullut mitään. Nyt on ollut tasasta 350 haun kk-rytmiä....eli yritystäni (kaikki hakusanat yms. poistettu heinäkuussa) on haettu, joka kuukausi nyt noin 4 kuukauden ajan 350-400 haun verran. Eli eivät perustu mihinkään. Pienellä paikkakunnallani ei kukaan hae stabiilisti joka kuukausi saman verran palvelua, varsinkaan kun palvelu ei ole sen laatuinen, että sitä pitäisi koko ajan hakea. Ei yhtään asiakasta Directan kautta ja tuskin tulee. Joka kuukausi tulee ylläpitomaksu 7,93 euroa. Toivottavasti myyjien puhelunauhoitteet ovat oikeasti tallella (tuskinpa). Myyjä meinaan lupasi ettei hakuja ei nyt tule, kun tiedot (hakusanat) poistetaan, mutta tuo ylläpitomaksu pitäisi maksaa. Niinpä niin........

Tässä on juuri kirjoitus siitä mistä minäkin puhuin, ei perustu haut mihinkään. En usko, että myyjien puheisiin voi luottaa, kyllä niitä osumia silti tulee kuten tuossa yllä kerroin. Soita sinne uudelleen ja ilmoita, että nauhoitat puhelun ja haluat saada nauhalle sen lupauksen ettei hakuja tule. Kannattaa ottaa vielä pari todistajaa siihen viereen kuuntelemaan keskustelu, tietenkin käyt keskustelua kaiuttimen kautta. Muuten et saa asiaan varmuutta.
Taina Seppänen
Huijaa.info - Henkilökunta

ViestiKirjoittaja HUIJATTU79 » 24 Helmi 2010, 15:22

Täällä kanssa yksi joka haksahti tuohon niin mahtavaan myyntipuheeseen!!!!

En meinannut ottaa palvelua, mutta kun jatkoi ja jatkoi miten halpa on ja risteilykin tulee kaupanpäälle, lopulta suostuin. Olin kuulevinani että klikkauksille on maksimiraja 40e vuosi, mutta se onkin 40kk.

Soitin Directalle ja pyysin että poistaisivat osoitetietoni kokonaan mutteivat suostu. Sanoin että minulle valehdeltiin puhelimessa hinnoista ym. mutta mies rupesi huutamaan minulle että minä olen valehtelija.

Voinko mitenkään saada osoitetietoni pois sieltä ettei mulle tule 480e laskua vuoden päästä?? Kävin katsomassa paljonko on kuukaudessa klikkauksia niin oli yli 200 eli 40e maksimiraja oli täyttynyt. Vaikka yritykseni on pienellä paikkakunnalla.

Kysyin nauhoittavatko puhelut, että haluan kuulla nauhan. Sanoi että nauhoittavat, mutta jos tarkistavat asian ja jos minä olen kuullut väärin niin minulle tulee 150e lasku. En tietysti uskalla ottaa riskiä että sieltä tulee lisää laskua, mistäpä sen voi tietää vaikka väärentävät nauhoja.?

Onko mitään keinoa että saisin poistettua tietoni directasta??? AUTTAKAA
HUIJATTU79
Lukija

HUIJATTU79
Lukija

ViestiKirjoittaja Raisa » 24 Helmi 2010, 21:41

Pyysin joku aika sitten kuulla omat nauhoitteeni. Vastaus kuului:

"Directa nauhoittaa asiakaspuheluita asiakassuhteiden hoitamiseksi sekä asiakkaiden ja Directan oikeusturvan takaamiseksi. Nauhoitetut asiakaspuhelut ovat osa Directan asiakasrekisteriä. Teillä on oikeus tarkistaa nauhoitetun asiakaspuhelun sisältö maksutta enintään kerran 12 kuukauden ajanjakson aikana.

Puhelunauhoitetta koskeva tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisesti omakätisesti allekirjoitetulla kirjeellä. Sähköpostilla tai puhelimitse tarkastuspyyntöä ei ole lain mukaan mahdollista tehdä.. Tarkastuspyynnössä tulee lisäksi yksilöidä tarkastuspyynnön kohteena oleva puhelunauhoite riittävällä tarkkuudella. Tämän perusteella tarkastettava puhelunauhoite on kuunneltavissa Directa Oy ilmoittamassa osoitteessa erikseen sovittavana ajankohtana."

Eli ei mitään mainintaa hinnasta.
Raisa
Foorumin asukas?

ViestiKirjoittaja HUIJATTU79 » 24 Helmi 2010, 22:22

Aika kumma kun minulle sanoi että jos olen väärässä niin tulee 150e lasku. Haukkui minua valehtelijaksi ym. itku siinä melkein tuli.
En ole koskaan saanut niin huonoa asiakaspalvelua.

Harmi kun asun 400km päässä helsingistä, muuten kävisin toimistolla kuuntelemassa nauhan.

Onko kukaan kuunellut omia nauhoja? Olisi kiva tietää!
HUIJATTU79
Lukija

ViestiKirjoittaja Raisa » 24 Helmi 2010, 22:48

Jotenkin sellainen olo, että siellä ei aina ihan samanlaisia vastauksia saa jos kysyy jostain. Paitsi vastaus vaatimukseen saada hakuosumien perusteet... Mutta edellinen vastaus siis Directan asiakaspalvelusta meilillä. En ole vielä vaatinut kuulla nauhoja ohjeidensa mukaan, koska ei ole ollut ylimääräistä aikaa tai energiaa koulun vuoksi.
Raisa
Foorumin asukas?

Paluu Keskustelua Directan toimista